İÇERİK |
PROGRAM |
Genel Turizm |
Kavramı, Tipleri ve Şekilleri |
Ağırlama Endüstrisi |
Kavramı, Konaklama İşletmeleri, Tipleri, Nitelikleri ve Sınıflandırılmaları |
Modern Otel Organizasyonları |
Ana Departmanlar ve Görevleri |
Önbüro Organizasyonu |
Sistemleri, Bölümleri ve İşlevleri |
Rezervasyon Bölümü |
Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe - İngilizce Uygulamaları |
Resepsiyon Bölümü |
Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe - İngilizce Uygulamaları |
Ön Kasa Bölümü |
Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe - İngilizce Uygulamaları |
Congierge ve Telefon Santrali |
Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe - İngilizce Uygulamaları |
Pazarlama ve Halkla İlişkiler |
Hedef Kitleler ve Satış Teknikleri |
Misafirlerle İlişkiler |
Otel Misafirleri, Memnuniyetleri, Şikayet ve Sorunlarının Değerlendirilmesi |
Otel Misafir Tipleri |
Hangileridir? Nasıl Davranılır? |
Seyahat Acenta ve Tur Operatörleri |
İşlevleri, A-B-C Grubu Acentalar, Türkiye ve Dünyadaki Birlikler ve İşlevleri |
Olağanüstü Durumlar |
Yangın, Ölüm, İntihar, Bomba, İhbar vb Durumlarında Nasıl Hareket Edilir. |