22669

Ön Büro Kursumuz

ÖNBÜRO TEKNOLOJİSİ

Turizmin ayrılmaz bir parçası olan Konaklama Endüstrisinde; Konaklama İşletme tipinin en belirgin özelliklerini taşıyan OTEL İŞLETMECİLİĞİ' dir.Otel işletmeciliğinde; odalar bölümünde bulunan ÖNBÜRO ise otelin beyni kabul edilir. ÖNBÜRO bölümü otel misafirlerinin her konuda müracaat ettikleri; oda pazarlama satışlarının yapıldığı misafir kayıtlarının ve hesaplarının tutulduğu, çeşitli danışma ve banka hizmetlerinin verildiği yerdir. 
   
ÖNBÜRO nun otel misafirlerine ilk ve son izlenimi vermesi sebebiyle, yeri ve konumu çok büyük bir önem taşımaktadır. Eğitim kurumumuz da ÖNBÜRO TEKNOLOJİSİ konusunda 35 yılı aşkın uzman kadromuz tarafından, uluslararası usul ve teknolojik gelişmelere paralel teorik ve uygulamalı TÜRKÇE ve MESLEKİ İNGİLİZCE ağırlıklı olarak verilmektedir..


İÇERİK PROGRAM
Genel Turizm Kavramı, Tipleri ve Şekilleri
Ağırlama Endüstrisi Kavramı, Konaklama İşletmeleri, Tipleri, Nitelikleri ve Sınıflandırılmaları
Modern Otel Organizasyonları Ana Departmanlar ve Görevleri
Önbüro Organizasyonu Sistemleri, Bölümleri ve İşlevleri
Rezervasyon Bölümü Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe - İngilizce Uygulamaları
Resepsiyon Bölümü Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe - İngilizce Uygulamaları
Ön Kasa Bölümü Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe - İngilizce Uygulamaları
Congierge ve Telefon Santrali Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe - İngilizce Uygulamaları
Pazarlama ve Halkla İlişkiler Hedef Kitleler ve Satış Teknikleri
Misafirlerle İlişkiler Otel Misafirleri, Memnuniyetleri, Şikayet ve Sorunlarının Değerlendirilmesi
Otel Misafir Tipleri Hangileridir? Nasıl Davranılır?
Seyahat Acenta ve Tur Operatörleri İşlevleri, A-B-C Grubu Acentalar, Türkiye ve Dünyadaki Birlikler ve İşlevleri
Olağanüstü Durumlar Yangın, Ölüm, İntihar, Bomba, İhbar vb Durumlarında Nasıl Hareket Edilir.